Inlägg: 1422585
Svarskommentarer
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2011-11-03
yngwie:
Åker Modo ur Es så hittar ni mig på St Sigfrid i Växjö
Åker Modo ur Es så hittar ni mig på St Sigfrid i Växjö
Förut var det glädje med hockey, den försvinner mer och mer för varje match och år som går. Nu är det enbart en enda lång depression var eviga kväll. Det blir till att ansöka om antidepressiva medel här framöver.