Inlägg: 1424620
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Huge:
Okidoki!
Mitt problem är att jag fortfarande inte kan hitta att han (Petey21) skrivit "verbal attack" i det du svarade på, men skit samma.
Vänner? ;-)
Problemet är kanske att mitt inlägg var ett svar riktat till just Petey21, där han själv skriver "verbal attack".
Så i det läget tyckte jag att det inte fanns nån anledning för mig att förtydliga mig i mitt svar till honom genom att skriva "verbal attack", jag nöjde mig med att bara skriva "attackera".
Som sagt: man kan läsa saker på så många olika sätt....