Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Ja, jäklar vilken match det var. När vi kvitterade så blev det ett sånt röj, lätt i klass med Svartens gwg mot Tikarna.
Kommer aldrig att glömma den där matchen och den magiska atmosfären! :)