Inlägg: 1425009
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Känns bra med Ritola! Tror för en gångs skull att vi kan lyckas med en värvning, ge oss en defensiv back med så kan detta bli bra.
Kanske Modo kan få ett antal mille för Axelsson om han går till KHL förresten, det kan bli räddningen.