+ 2
Inlägg: 1425080
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Gustafsson: Äh, där hade nog Hasse Andersson varit en klippa.
"Hällå, jo hävv pläjer Ritola, hi no pläj mutsh? He pläjj mutsh in Övik!"
"Hällå, jo hävv pläjer Ritola, hi no pläj mutsh? He pläjj mutsh in Övik!"
Sv: RE-building the future 2011/2012
Gustafsson: nu hade väl Ritola ett envägskontrakt som ingen klubb ville ta över ?
"Är det så lätt som att bara vägra flytta till farmarlaget för att bryta kontraktet?
- Nej, så är det verkligen inte. Här vill jag verkligen tacka Modo och framförallt Markus Näslund som har haft många och långa samtal med Tampas general manager, Steve Yzerman, som gjort att jag kommit loss och fått den här chansen. Man kan väl säga att det har varit två intensiva förhandlingsveckor."
Nu, nu ser man verkligen vad 1921:s kontaktnät innebär. Tänk er om Ecke eller Freddan skulle försöka övertala Yzerman istället...
"Hellå, ajj wånder abawt jår pläjer Mattias Ritola.."