arnio: Vadå, har MoDo sålt ett gym till kommunen som man sedan har full nyttjande rätt till?
Inlägg: 1425088
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Lumber Jack: Heja Rit-Ola.Kul att du ritat på för Modo.
Jo men visst,det var Rit-Ola som tecknade och skrev i tidningen Se för ganska länge sedan:
Jo men visst,det var Rit-Ola som tecknade och skrev i tidningen Se för ganska länge sedan: