Inlägg: 1426937
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Skulle vilja se dessa kedjeformationer imorgon:
Skröder - Sundström - Danielsson
Olofsson - Schremp - Ritola
Nyström - Andersson - Svensson
Hedman - Madsen - Westin
Bad_Brett: Kul. Själv är jag mer en gitarrsnubbe, men artisteri som artisteri!
Då håller vi tummarna, och vässar argumenten. Vi behöver kanske inte bestämma allt i förväg, men om du kör på PK-spåret så kanske jag kan gå mer åt kapitalister-som-vill-mörda-barn-gärna-svarta-sådana-hållet?
Till topps!