Inlägg: 1428246
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
zigge: Svesse är en hårt arbetande fw med bra fart på rören. Lite underskattad dock i Timrå.
Fick inte spec. mycket uträttat de sista 2 åren då han kom i stå, typ.
Tror att det var en ömsesidig skilsmässa efter 4,5 år.
yngwie: HOPPAS!!
Ros skriver Horava till Timrå (men för dyr?) Ska han dit o klacka in puckar igen?
Med tanke på det ngt "infekterade" läget i TIK-boken , kan nån (TIKare?) SAKLIGT svara på hur ni upplevde Björn Sv, som spelare? En grovjobbare, elr vad? Fick han inte förlängt av TIK, elr valde han själv lämna?
(Kanske har det diskuterats, men jag missat det)