bj21: SM-guld, som vanligt. Oödmjukhetens ansikte.
Inlägg: 1428811
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo:Vi måste ju förstå dem. De har ju inte lika lång erfarenhet av att vara ett bottenlag i Elitserien som vi.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo:
Lilla SM-guld kanske, ni har ju ett silver att försvara sen i fjol.
Lilla SM-guld kanske, ni har ju ett silver att försvara sen i fjol.