Timråiter får jävlas hejvilt i modos bok, men när ja gör det i timrås så blir det spank direkt!
Inlägg: 1428819
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource:Gör som jag. Låt dem vara. Vill de något får de väl öka på temperaturen här inne istället. Sedan Olle och Bravo "la ner" tycker jag några av deras roligast försvann. De skrev nog dessutom minst om ”sakliga” inlägg som avhandlade mongolida och hjärndöda också.