NuMo: Nu måste man bänka Tolle annars går det åt h-vete!
Inlägg: 1428855
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
supertr?tt: Och då gjorde Tolle direkt en felpass.
Jag håller med. Tolle spelar som han gjorde ifjol. Han skall inte ha puck, han skall dynga på.