Inlägg: 1428863
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Per HApps: Äh, vafan. Det var jag som inte fattade förrän jag redan postat. Kred till dig... ;-)
Ursäkta mitt plumpa försök att vara ironisk.