bj21:F-n va dålig svenska men nu har ölen börjat kicka in!
Inlägg: 1428864
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bj21:ok-.Nu får vi se om du får rätt. Skall vi slarva bort segern igen, elelr skall vi tom göra ett mål?