Inlägg: 1430501
Svarskommentarer
Sv: HV71 - MoDo 2011-11-23
Bad_Brett: Att truppen är i harmoni är alldeles uppenbart. Det ser man tydliga tecken på. Spelet stämmer, spelarna gnabbas på Twitter och poängen rullar in.
Fortsätter Modo spela så här så undviker vi kvalserien.
NuMo:
WOOO-HOOO!!!
Nu börjar det kännas som gamla goda tider!
Det känns som att MoDo har ett helt annat lugn i spelet. Kan de fortsätta såhär kommer de ta många poäng framöver. Största problemet nu är att Djurgården och AIK också börjar rycka upp sig.
Redigerad kommentar