Inlägg: 1430540
Svarskommentarer
Sv: HV71 - MoDo 2011-11-23
yngwie: Jag är livrädd för att de går ut och gör en lika värdelös tredjeperiod som mot AIK.
Kom igen nu, hårt jobb i 20 min till är det som gäller!
Kom igen nu, hårt jobb i 20 min till är det som gäller!
NuMo:
Tack för tipset. Har det i bakhuvet.