Inlägg: 1430547
Svarskommentarer
Sv: HV71 - MoDo 2011-11-23
spud: Lars Jansson var ju väldigt lik Lidström i sin spelstil. Alltid på rätt plats. Alla skott på mål. Fullt ansvar. Bara ett par klasser mindre bra.
NuMo:Fan Jens Westin, har aldrig sett honom så aggresiv. Han har ju spelat Lars Jansson hockey tidigare, idag är det mer Timo Blomqvist.
#25 och #26 har ju briljerat med sin klubbteknik..