Inlägg: 1430654
Svarskommentarer
Sv: HV71 - MoDo 2011-11-23
Bad_Brett: Skit i det. Vi vann. Det är huvudsaken. Tredje raka. Dessutom HV igen och bortaplan.
- KÄNNS DET INTE BRA!
+ 2
NuMo:
Sätt en slant på kvittering istället.