Inlägg: 1442908
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Haha men slappna av va?
Var mest en rolig tanke som kom när jag nyss fick en gratiskalender på Ica här intill. Och ja, jag är fullt medveten om att det inte blir så många luckor isf. :P
Men jag ber om ursäkt. Man ska vara seriös.
henkelainen:Hmm Förklara gärna närmare.
Jag förstår inte kopplingen ICA-julkalendern. Jag förstår inte vilken typ av julkalender du fick när du var liten som bara hade en sisådär 5 luckor..?
Edit; jag förstår inte heller vad som hade varit kul med att öppna luckor i Fjällräven arena. Så kopplingen MODO/HOCKEY-julkalender är inte heller klar.
Redigerad kommentar