Inlägg: 1449854
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2012/2013
Bad_Brett: Tycker mig ana lite Brynästänk härinne.
Aldrig fel att ta rygg på ett vinnande koncept.... ;-)
Aldrig fel att ta rygg på ett vinnande koncept.... ;-)
Poffa:
Ja, det är helt rätt. Unga, lovande killar, med bra attityd, som trivs i staden och som knappast kommer försvinna till NHL. MoDo behöver lite kontinuitet.