+ 1
Inlägg: 1449990
Svarskommentarer
Sv: Conny Strömberg
Örnen: Näslund fortsätter framtidsbygget. Kontinuitet och långsiktighet är a och o nu efter år av kaos. Spelare kan alltid floppa, men jag gillar tänket. Jag får erkänna att jag är imponerad av Markus arbete.
Björn Svensson blir kvar! Nya kontraktet sträcker sig över säsongen 2013-2014
http://www.modohockey.se/artikel/16374/
Redigerad kommentar