Inlägg: 1450264
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
zigge: Cluben ja. Får jag se Mike Helber ute och gnälla om för höga löner i Elitserien en gång till skickar jag Jämtin på honom. Hur det nu ska gå till...
Men vi har Åkes pojken i sparkapital.
Lumber Jack:Nog har cluben pengar!
Även VäxSjö: http://www.vaxjolakers.se/artikel/16312/