+ 1
Inlägg: 1452905
Svarskommentarer
Sv: SAIK - MoDo 2011-12-30
yngwie: Och folk vill ha två idioter på plan som dömer. Det räcker med en domare i svensk hockey.
+ 2
Modoante:
Kan någon långsamt strypa domarn?