Bad_Brett: Åkerman har inte varit någon besvikelse för mig. Han har gjort precis vad jag förväntade mig. En 39-åring värvad från tyska som redan när han lämnade elitserien var temposvag och värdelös under press i egen zon. Jag blev väldigt förtjust i honom redan under slutspelet 2007. Då var han inne på 16 mål bakåt och hade -8.
Inlägg: 1455946
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jag skall faktiskt till Luleå snart i jobbet. Skall jag ta med mig nånting tillbaka, ja nånting som inte är inlåst. Jan Sandström?
+ 6