NuMo: ÖDMJUKHET är nyckelordet inför matchen mot LHC. 10 poäng ner till kvalserien vid en seger på Måndag, vore så fruktansvärt viktigt.
Inlägg: 1457685
Svarskommentarer
Sv: AIK - MoDo 2012-01-14
Gustafsson:Ganska skönt att möta LHC när all press ligger på dem. Vi har ju faktiskt "råd" att förlora. Det har inte LHC!