Inlägg: 1458212
Svarskommentarer
Sv: Linköping HC - MoDo Hockey 2012-01-16
yngwie:sämsta pp ever å så gör vi mål
jag tackar å bockar för det
yngwie:sämsta pp ever å så gör vi mål
jag tackar å bockar för det
spud:
Haha, nollkoll!