Inlägg: 1458969
Svarskommentarer
Sv: MoDo - HV71 2012-01-18
NikkiNine: Helt ok? Tror inte jag sett ett enda 2-1 eller 3-2 läge i den kjedjan, kfop parkerar framför mål och madsen-schremp spelar sarghörn.
Schremp, ritto, madsen
Hari, Svensson, axel
Hedman, andersson, kfop
Schremp, ritto, madsen
Hari, Svensson, axel
Hedman, andersson, kfop
Berka:
Tycker den kedjan är helt ok. Tror inte vi kan få bättre kedjeformationer än vad vi har nu.
I övrigt så är det en sjukt avslagen match.