Inlägg: 1459055
Svarskommentarer
Sv: MoDo - HV71 2012-01-18
yngwie:
Härligt att se Schremp ikväll. Känns som att han har fått tillbaka självförtroendet. Det kommer vara viktigt inför avslutningen av serien.
Sv: MoDo - HV71 2012-01-18
yngwie: Schremp kommer helt rätt idag. Önskar mig lite bättre effektivitet.
Schremp hämtade pucken av domaren. Vad skulle han ha den till? Ahnelöv måste väl ha gjort mål tidigare?
Sawchuk:
Fan, försvinn! ;)