Inlägg: 1459172
Svarskommentarer
Sv: MoDo - HV71 2012-01-18
NikkiNine: Det känns som om vi blivit bättre på att stänga matcher på sistone trots att vi spelar med orutinerade backar.
Sv: MoDo - HV71 2012-01-18
NikkiNine:
15 matcher kvar och 45 poäng kvar att hämta. Nu släpper vi inte på gasen!
+ 3
Sawchuk:
Jo, jag tycker vi fokuserar på vad "vi" kan göra och så får andra matcher sluta som det slutar. Jag tittar bara uppåt, snart kan vi förhoppningsvis dra ner HV71 och Luleå i träsket också.