Atjoo91: Helt absurt i sådana fall. Kommer spelarna våga tackla open ice i fortsättningen?
Inlägg: 1459596
Svarskommentarer
Sv: MoDo - HV71 2012-01-18
spud: Och där fick vi en artikel om det. Håller med dig spud. Det är en open ice som inte ser så farlig ut ut. Lotterinämnden har skämt ut sig igen..
+ 1