NikkiNine: Man kan väl komma överens om att det finns mer än en åsikt, och det är helt ok?
Inlägg: 1459686
Svarskommentarer
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2012-01-20
spud:
Nej, det är Internet vi pratar om. Någon har rätt och resten har fel. :)
+ 3