Inlägg: 1459701
Svarskommentarer
Sv: MoDo - HV71 2012-01-18
Wayne Gresky:
Boork är en proffstyckare som knappt kan åka översteg, han har aldrig själv spelat hockey. Wikegård har i varje fall spelat hockey och visade en viss talang för spelet.
Wikegård tycker förövrigt att det var en fullt regelrätt tackling.
Redigerad kommentar
Sv: MoDo - HV71 2012-01-18
Wayne Gresky: Boork har väl aldrig spelat hockey, vad jag vet. Karln är ju inte bättre på skridskorna än vad jag är.
Sawchuk: En till som uppenbarligen aldrig stått i ett par skridskor tycker till.