Inlägg: 1459710
Svarskommentarer
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2012-01-20
NikkiNine: Jag tycker att kedjorna ser bra ut. När kedjorna har varit dåligt balanserade har vi haft en tendens att fastna i egen zon hela tiden.
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2012-01-20
NikkiNine:
Det blir alltså fyra offensiva kedjor ikväll, härligt!
Frisco:
Fantastiskt! Ritto, Schremp och Hari i varsin kedja med två defensiva spelare.