Gusse: Tror de va nåt liknande!
Inlägg: 1459736
Svarskommentarer
Sv: Västra Frölunda - MODO Hockey 2012-01-20
K-J och Bozic i samma backpar, hur tänkte Uffe där? Det är som när man var liten, dom blev helt enkelt kvar och valdes sist.