Inlägg: 1459747
Svarskommentarer
Sv: MoDo - HV71 2012-01-18
Gusse:
Kom på en sak, har vi någonsin vunnit en match när vi legat på slutspelsplats innan match dom senaste 4 åren?
Sv: MoDo - HV71 2012-01-18
yngwie: Jo, han är färgad, men inte överdrivet dålig förlorare, vad jag kan påminna mig.
+ 1
NuMo:
Haha kommentatorn, ja de är en jävla tur att du inte dömer! Snacka om färgad.