+ 1
Inlägg: 1459757
Svarskommentarer
Sv: MoDo - HV71 2012-01-18
Lite imponerande ändå att nästan alla nyförvärv har varit någorlunda lyckade. Till och med backarna från allsvenskan och div 1 går in och gör ett bra jobb. Bra scoutat Modo! Är väl bara Fredric Andersson som känns sjukt menlös.
Lumber Jack:
Bra period av MoDo, men det är sanslöst vad tråkigt det här. Kan ni tänka er Frölunda-Luleå i ett slutspel? Herregud.