Petey21:Tycker det i allra högsta grad gäller Timrå också men ikväll så vet i f-n?
Inlägg: 1460697
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Har bara sett tredjeperioden men det spelas ingen rolig hockey i Eon ikväll. Och vilken stämning sen. Trist om AIK ska behöva komma före oss i tabellen!
Redigerad kommentar