Inlägg: 1461013
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Luleå vinner mot Linköping. Vinst i morgon för Modo och det är återigen fem poäng ner till kvalserieplats. Det vore mumma, det.
Snälla hockeygud (nä, inte Foppa), kan vi snälla, snälla, snälla få fyra vinster i de fyra matcher som återstår innan landslagsuppehållet?
+ 1
Redigerad kommentar