Inlägg: 1461690
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey 2012-01-26
AIK, DIF, VLH och DIF tappar alla poäng, så det kunde ha varit värre...
Eller tar poäng, om man vill se glaset som halvtomt.
J F K:
Liknelsen med Axelsson kan jag dock hålla med om, den utv var horribel och borde också varit interference av motståndarlaget.