Inlägg: 1461712
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey 2012-01-26
Var in och läste lite hos Brunäs. De tycker MoDo är ett riktigt gnällgäng. De kan aldrig ha varit och sett sitt eget lag spela i Kempis eller FC.
Svedberg, är han på riktigt?
+ 2
Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey 2012-01-26
Sorry, för mina inlägg! Blev lite för mycket och jag ber om ursäkt.. Tog i lite för mycket!
Lycka till, hockeyvänner!
Lycka till, hockeyvänner!
+ 3
Bad_Brett:
Det kan jag hålla med om, han föll jävligt lätt bakom målet, tyvärr tar domarna alldeles för sällan för diving.