Inlägg: 1466185
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2012/2013
yngwie:
Det där låter väldigt märkligt. Intrycket jag har fått är att det är just den här typen av saker som Markus är extra noga med.
Bittesehr:
Usch vad tråkigt att höra. Hoppas verkligen Modo tar sitt förnuft till fånga och fixar detta. Skulle vara lagomt kul att förlora den största talangen till en annan klubb och se han utvecklas där till en bra elitseriespelare.