Wayne Gresky: Själv hoppas jag på att Danielsson går till NHL så kan Modo få en liten slant för honom. Går han till KHL är ju pengarna bara i sjön. Han måste ta chansen i år, för han är egentligen inte så bra som hans statistik visar på och utan Sundström och Skröder så är han en duktig elitseriespelare, inte en som vinner poängligan i serien.
Inlägg: 1468764
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2012/2013
J F K:
Till och med Morrison blev ju en bra spelare med Susse. Vad som hände med han sen vet vi ju.