Inlägg: 1468769
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2012/2013
NikkiNine:
Axelsson med sänkt lön? Eller kanske Hari?
Redigerad kommentar
Sv: RE-building the future 2012/2013
NikkiNine:
En buffel har vi ju redan i Skröder, så någon Danielsson eller Zucca typ. Men vem är ju den stora frågan, men mest troligt någon Nordamerikan blir det väl då.
yngwie:
Frågan är vem man vill ersätta Danielsson med? Om vi gör följande antaganden:
- Skröder fortsätter
- Skröder och Sundström fortsätter i samma kedja
- Zuccarello kommer inte hem
Vill vi ha en kopia av Danielsson? Vill vi ha en Zuccarello-typ? Vill vi ha en buffel?