Inlägg: 1468778
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2012/2013
yngwie:
För mig ser det just nu ut såhär:
(Skröder)-Sundström-?
?-Ritola-?
Hari-(Påhlsson)-Madsen
Svensson-Andersson-Westin
Kvar att ersätta i det laget är alltså Danielsson, Schremp och Axelsson.
Bad_Brett:
Nä, men Hari istället för Axelsson i andra?