NuMo: äh det är ju bara att lägga in lätta puckar, hellberg släpper dom förbi sig :) eller returer, vilket han visade på 1-0 målet
Inlägg: 1471004
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Västra Frölunda 2012-02-27
lu93rowa: Tycker inte att det är en så grov tavla på 1-0. Det ser ut så för att pucken rullar in, men han skjuter i exakt rätt höjd ovanför benskydden som målvakterna har svårt för.
Sv: MoDo - Västra Frölunda 2012-02-27
lu93rowa: Ja, det var ett billigt mål, det erkännes. men med tanke på hur frölundaiterna snurrat på sistone så är jag nöjd med om vi vinner med bara ett mål.