+ 1
Inlägg: 1472679
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2012-03-01
Frisco: Nä jag bara hänvisade till Hockeyligans officiella statistik som jag länkar till här.
Dessutom står det ju "vinstmålet" i den text du själv citerade.
Nåväl...du kanske har rätt.
Länkar:
Statistik - Hockeyligan.se
Statistik - Hockeyligan.se
+ 1
Zappaholic: Jag tror att du skämtar med mig. Jag får väl klippa och klistra från tävlingsb.
§ 5:7 C SERIEMETODEN – TRE POÄNG MED OVERTIME
A Segrande lag under ordinarie tid får 3 poäng.
Förloraren får 0 poäng.Vid oavgjord match får lagen 1 poäng vardera.
B. Vid oavgjort resultat efter tre perioders spel (60 minuter) gäller:
Matchen förlängs enligt Overtime metoden (dock högst 5 minuter) till dess att något av
lagen gjort mål. Laget som gör vinstmålet under Overtime erhåller ytterligare en poäng.
Redigerad kommentar