Frisco:HOPPAS verkligen alla tycker det? Så det inte blir stora darren? Barometern, samt mitt TicNet-spanande, pekar mot över 7.000, snudd på fullsatt?!?
Inlägg: 1473662
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Linköping 120306
zigge: Jag förstår inte hur nån skulle kunna tycka att detta INTE är roligt.