Wayne Gresky: Jag kan även upplysa om att Växjö är elitseriens bästa bortalag i tredjeperioder.
Inlägg: 1473832
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Linköping 120306
Wayne Gresky:Någon som vet, vilka som har den delikata uppgiften att vara domherrar
i rävlyan i kväll?