Inlägg: 1473886
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Linköping 120306
Om Djurgården förlorar, Växjö förlorar och Linköping-Modo tas till förlängning.. då hoppas jag att vi gör ett självmål.. då åker Djurgården ner i kvalserien och Modo till slutspel! :D
Frisco: Ser ut som ett vinnargäng det där.
Tröja och Gameface ON!