Patrik Källstr:Luleå bestämmer Modos öde nu.
Inlägg: 1474135
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Linköping 120306
Gusse: Ja LHC är de klart bättre laget, man spelar hockey! Som någon sade så Modo har inget i ett slutspel att göra om man uppträder såhär, man ska fullständigt köra över LHC med så mycket på spel och med all publik, vad händer, man är slöa, ointresserade, slår bandypass och är bara helt jävla värdelösa FYFAN!!
Sv: MoDo - Linköping 120306
Det är en jävla tur att detta spel inte visades upp i förra säsongens sista match.
Vinner Luleå så går vi vidare annars har vi spelat färdigt och får sätta oss på läktaren.
Jag tror att trots att jag har nån form av magsjuka, feber samt en jävla träningsvärk sedan vasan att jag skulle platsa idagens lineup.
Ahnelöv? Hur mycket har du spelat på LHC idag?