+ 1
Inlägg: 1474882
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2012-03-01
Bissett_19:
Äh, bry er inte om surkukarna. Jag tycker att till tillför bredd till debatten och kommer med sakliga argument. Emellanåt.
edit: djup var att överdriva en smula. Ändrade till bredd :-)
Redigerad kommentar
+ 1
Fortsätt kamma varandra medhårs,så backar i alla fall jag ut från detta forum....